Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur
adipiscing elit. Etiam posuere varius
magna, ut accumsan quam pretium
vel. Duis ornare

Latest News
Follow Us
GO UP
Image Alt

KEKOVA BOAT TRIP

Hem deniz hem tarih olsun diyenler buraya

Hem birçok tarihi bölgeyi gezeceğiniz hem de Kekova kanalında yüzmenin keyfine varacağınız çok özel bir tur var karşınızda.

Her sabah saat 09’00’da Aktivite Merkezimiz’de toplanarak Demre Çayağzı’na (Andreake Limanı’na) hareket etmek üzere yola çıkıyoruz. Andreake Limanı Olimpos’a yaklaşık 80 km mesafededir. Yani minibüs ile yolculuk yaklaşık 1,5 saat kadar sürmektedir. Saat 11, 00′ dan sonra yat Demre Çayağzı’ndaki Andriake Limanı’ndan hareket ediyor.

Kekova kanalının içine giren yatımız öncelikle size Kekova Adası boyunca batık şehir harabeleri gösterilerek ilerliyor Ancak batık şehir koruma altında olduğu için yakınında demir atmak ve yüzmek yasak. Yat kaptanımız batık şehir hakkında bilgi verdikten sonra Gökkaya koyu veya Simena kalesi önünde öğle yemeği molası veriyoruz. Bu esnada yemek hazırlanırken istersen denize girip yüzebilir, teknede güneşlenebilirsin. Öğle yemeğinde Balık, Tavuk, makarna Salata vs… veriliyor.

Yemek sonrası Simena Kalesi’ni ziyareti etmek isteyenlerle Kale’nin buçlarına çıkabilir, karadan ulaşımı olmayan Kaleköy’ü gezebilir, organik dondurmanın tadına bakabilirsin. Kaleye çıkarsan etrafta neler olup bittiğini panoramik olarak seyredebilir ve güzel manzaraları fotoğraflayarak ölümsüzleştirebilirsin.

Bu bölümde 1 saatlik mola sonrası hareket ederek, Simena’nın hemen karşısındaki “Kekova Adasının” ucunda bulunan “Tersane Koyu’na” demir atılır. Burada yüzme molası ve çay bisküvit ikramı sonrası demir alınarak “Korsan Mağarası” önüne gelinir. Bazen tur başlangıcında da önce Korsan Mağarası’na uğranabilmektedir. Burada mola verilmez, mağara tekneden gösterildikten sonra yakınlardaki Gökkaya bölgesinde Burç koyuna yaklaşarak son yüzme molası verilir Bu koyun en güzel özelliği kumundaki kil sayesinde cildinize peeling yapabiliyor olmamız.

Ardından tekrar yaklaşık saat 16 civarında Çayağzı’na dönüyoruz. Tekne’den indikten sonra hemen yakınında bekleyen Minübüs ile Myra’ya uğruyoruz. 20 Dakikalık molamız boyunca Kaya Mezarları ve Antik Tiyatroyu ziyaret edip tarihe şahit oluyoruz. Ardından Demre Noel Baba Kilisesine uğruyoruz. Ve tekrar 20 dakikalık molamız boyunca dönemin en önemli kişisi olan St. Nicholas ( Noel Baba)’ın evini ve kilisesini geziyoruz.

Ören yerleri giriş ücretleri yolcuların kendilerine aittir. Buyüzden eğer Müzekartınız varsa mutlaka yanınıza almanızı tavsiye ederiz.

Tarihi yerleri görmek istemezsen diğerleri gezerken giriş bölgelerindeki bekleyebilirler. Ziyaretlerde bittikten sonra belirlenen saatte minibüs’te buluşarak Olympos’a geri dönüyoruz.Yaklaşık 19.00 sıralarında Olympos’a varıyoruz.